Ccrti in a sentence

The word "ccrti" in a example sentences. Learn the definition of ccrti and how to use it in a sentence.

This website focus on english words and example sentences, so everyone can learn how to use them. Easily browse through english vocabulary, listen the sentences or copy them.

How to use ccrti in a sentence. Ccrti pronunciation.

The Catalogue critique des ressources textuelles sur Internet (CCRTI) (Critical Catalogue of Textual Resources on the Internet), online since October 1999.
play
copy
Thresor de la langue françoyse (versions ancienne et moderne) de Jean Nicot, Dictionnaire historique et critique de Pierre Bayle; (4) le Catalogue critique des ressources textuelles sur internet (CCRTI), un ensemble de sites qui diffusent des ressources textuelles en ligne sur le web, sélectionnés en fonction de leur sérieux sur le plan du traitement éditorial et du traitement numérique des textes; (5) le Dictionnaire de l'Académie française, 8e édition (1932).
play
copy

Examples of Ccrti

Example #1
My professional activity consists in research and Internet projects, and in development of textual resources.
Example #2
Like all debates, it is a confused debate, with no way out.
Example #3
Sur un sous-ensemble comportant des oeuvres en prose des 19e et 20e siècles, les recherches peuvent également être effectuées selon des critères syntaxiques (base catégorisée); (2) l'Encylopédie de Diderot et d'Alembert, en collaboration avec l'ARTFL (American and French Research on the Treasury of the French Language) de l'Université de Chicago.
Example #4
Sur l'intégralité du corpus, il est possible d'effectuer des recherches simples ou complexes (base non catégorisée).